Акція блокади складів російської компанії «Мегаполіс» – ЕЛЕКТОРАТ

Акція блокади складів російської компанії «Мегаполіс»

Україна входить до трійки лідерів по вживанню сигарет серед усіх країн світу.

Це також пояснює той факт, що наша країна також в світових лідерах по кількості смертей від хвороб, які не передаються людині від людини. В Україні це, в першу чергу, “профільні ” для курива серцево-судинні захворювання і рак.

Також, статистика говорить і про інше: сигаретний бізнес в Україні може принести дуже серйозні гроші.
Фактично, ринок тютюнових виробів в Україні, справно отримуючи надприбуток, повністю контролює російська компанія, тісно пов’язана з ФСБ РФ. Тієї самої ФСБ РФ, офіцери і агенти якої планували розгін Майдану і керували ним. Тієї самої ФСБ РФ, чиї агенти і диверсанти задіяні в окупації українських територій проти мирних громадян, знищення інфраструктури, масових вбивствах українців.

З 5:00 ранку в Тернополі громадські активісти проводять акцію блокади складів російської компанії «Мегаполіс» – монополіста тютюнового оптового ринку України та спонсора виробництва зброї для російського агресора. Акція триває за адресою м. Тернопіль, вул. Д. Лук’яновича, 1.

Активісти блокують склади «Мегаполіса», перешкоджаючи таким чином доставці продукції компанії до торгових точок. Людей обурює бездіяльність влади та Антимонопольного комітету з приводу успішної діяльності «Мегаполіса» уже 2 роки після Революції Гідності.

Аналогічна акція паралельно проходить у кількох містах України. Цією акцією активісти хочуть запустити рух боротьби проти економічної окупації України Росією. Учасники блокади закликають активних громадян міста приєднуватись до акції.

P.S. Загально відомо, що керівник тютюнової компанії «Мегаполіс» на Тернопільщині Андрій Ярема знаходиться у дружніх стосунках з паном Юрієм Ханіним, який є найбільшим підрядником з будівництвом автомобільних доріг на Тернопільщині.

Отже, постає питання, чи не можуть бути такі акції щодо пікетування тютюнового магната своєрідним «привітом» будівельному магнату, і чи не може це відобразитися на перерозподілі ринку дорожніх будівельних робіт?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *